Pre-productie: activiteitenoverzicht

Videoproductie Tilburg

Voorbereiding:

Pre-productie bestaat uit al het werk dat wordt gedaan om de bedrijfsplannen af te ronden en het productiebudget rond te krijgen. Indien een project financiering zoekt bij een traditionele financieringsbron zoals de overheid, kan het nodig zijn een raming te geven van de openbare baten en kosten die tijdens de filmperiode naar het doelgebied zullen vloeien. Pre-productie activiteiten omvatten formulieren en subformulieren zoals blauwdrukken, preproductie gegevens, beschrijvingen van locaties en voertuigen, chassis documenten, personeelsinformatie, storyboard voor elke dag binnen het productie schema, karakter en locatie ontwerpen, storyboard voor elke week binnen het productie schema, en schets kalender voor elke set of locatie.

Productie: Productie verwijst naar het eigenlijke filmen en repeteren van elke dag op de set. In de reclamesector wordt dit pre-productie genoemd, terwijl DVD-productie post-productie wordt genoemd. Productieactiviteiten omvatten doorgaans voorbereidingen op mogelijke verstoringen, zoals transportschema’s, het testen en proeffilmen van apparatuur, onderwerpen en rekwisieten, alsmede de laatste voorbereidingen voor elke opnamedag. Na de productie worden de rekwisieten, locaties, voertuigen en rekwisieten in elkaar gezet voor de opnames op locatie en krijgen de acteurs een persoonlijk schema voor het filmen van elke dag.

Post-productie: Post-productie is wat er gebeurt nadat de productie klaar is met filmen. Dit kan een aantal vormen aannemen: visuele effecten, componist, geluidsopnemer, geluidsmixer, geluidseffecten, titels in alle talen van de nieuwe uitgave, grafische vormgeving, enzovoort.

De meeste projecten leren echter te delegeren en anderen in het productieproces hun werk te laten doen, en de details van de film worden verder ontwikkeld dan de pre-productie. Nu we hebben beschreven wat pre-productie en productie zijn, kunnen we bekijken hoe we het post-productieproces moeten bekijken en beheren.

Pre-Productie – Concept Ontwikkeling Pre-productie bij de productie van een video marketing campagne is de initiële planning van uw marketing campagne. Het is het beste om aandacht te besteden aan wat mensen in uw doelgroep geïnteresseerd zijn, welke problemen ze hebben, wat hun probleem was, wat het laatste nieuws is, en de impact van uw oplossing voor die problemen. U kunt vrijwel onmiddellijk beginnen met het ontwikkelen van uw marketingcampagne om uw publiek aan te moedigen en te betrekken door onderzoek te doen naar sleutelwoorden voor uw bedrijf, of door een tool zoals Webstagram te gebruiken om trends in uw doelpubliek te ontdekken.

Als je eenmaal een idee hebt van je publiek, zorg er dan voor dat je een groep belangrijke marktonderzoeksexperts bij de hand hebt om advies te geven om je campagne sterker en prikkelender te maken. Deze deskundigen kunnen individuele adviezen geven over het vak, en kwantitatief of kwalitatief onderzoek om de keuze van uw platform of product (zie onderzoeksprototype hieronder) te rechtvaardigen. Als eenman videoproductiebedrijf zult u niet in staat zijn om gekwalificeerd advies van dergelijke bronnen te krijgen, dus bloggen en het wijdverspreid delen van inhoud is de enige manier om te voorkomen dat uw project stagneert zonder dat u zich tot iemand kunt wenden.

Post-Productie – Product Ontwikkeling Zodra u uw doelgroepen en vragen 1-3 hebt geïdentificeerd, kunt u beginnen met het plannen van uw videomarketingproject. Verschillende marketing strategieën zullen verschillende niveaus van inzet vereisen, vooral in termen van pre-productie. De eerste stadia van uw videoproductie zijn echter de beste nichemarketing voor het verbeteren van het merk van uw open video, omdat ze beschikbaar zijn voorafgaand aan de release, zodat u geen geld hoeft uit te geven aan experimenten en het creëren van inhoud, wat enkele maanden kan duren.

Zodra u uw gewenste campagne categorie selecteert, zal het helpen het proces van het betrekken van uw feedback bronnen en het aantonen van de potentiële voordelen van uw technologie platform, als u van plan bent om te werken met crowdfunding of op basis van een vooraf gemaakte digitale platform, bijvoorbeeld – Kickstarter. U kunt uw campagne zo eenvoudig mogelijk plannen, of anders een van deze goedkope plug-ins kopen. Tip: Koop in ieder geval marketingmiddelen en hostingoplossingen voor uw campagne. ElectricPlay is een uitstekende dienst die e-mailcommunicatie in twee richtingen, blogbeheer, hosting van infografieken en promotie van sociale media biedt.

Fondsenwerving – Marketing

Als je eenmaal een crowdfundingplatform hebt gevonden voor je videoproject, zal het veel werk zijn om de aandacht van het potentiële publiek te trekken. Je hebt promotie nodig en dingen om te verkopen om je publiek te sturen waar ze hun tijd aan moeten besteden. Het is erg belangrijk om je pitch interessant te maken, want succesvolle crowdfundingprojecten worden vaak aangeboden via onze uitstekende communities.

Propaganda – Propaganda verwijst naar berichten en inhoud toegevoegd of geïntegreerd in links en actiegerichte lessen of tips die uw campagne is op zoek te brengen. Propaganda kan infuus en verbetering van elk middel van betrokkenheid, waardoor uw inhoud zoals gevonden in visuele activa, krantenkoppen, of na het feit links en voetnoten. Van brand marketing tot SEO, is het belangrijk om te blijven verbeteren en het stimuleren van uw inhoud gedurende de marketing campagne. Consumenten worden vaak onevenredig aangetrokken tot informatie die algemeen beschikbaar is op het web en onmiddellijk toegankelijk is.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>